»Kljub izrazito digitalizirani družbi je v predšolskem obdobju še vedno ključnega pomena veliko število raznolikih fizičnih dražljajev, praktičnih izkušenj in medosebnih odnosov.«
»V zadnjih petih, desetih letih opažamo ogromno otrok s hiperaktivnostjo, potem v šoli motnje pozornosti in koncentracije. Mislim, da bi lahko 80 % vsega tega pripisali dražljajem v predšolskem obdobju.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»V predšolskem obdobju moramo biti pozorni, če je otrok apatičen, če zavrača hrano, je razdražljiv, žalosten, pretirano jokav...«
»Izjemno pomembno je, da imamo v tem obdobju nekoga z izkušnjami.«
»Naj posebej poudarim, da se nobena od navedenih sposobnosti, spretnosti otrok ne razvija šele zadnje leto pred vstopom v šolo, temveč v celotnem predšolskem obdobju.«
»Glasba vsaj zame intenzivna fizična izkušnja, ne samo ko jo izvajam, temveč tudi poslušam.«
»Novo obdobje v odnosih.«
»Napovedal je 'novo obdobje' v dvostranskih odnosih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju